.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هزينه درمان جانبازان شاغل به عهده دستگاه متبوع است

استاندار مازندران گفت: در برنامه پنجم توسعه ابلاغ شد که هزینه درمان جانبازان شاغل در ادارات می بایست به طور کامل توسط همان دستگاه تقبل گردد. 

 سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی استان با تاکید بر ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در دستگاه های دولتی، گفت: کارگروهی به ریاست معاون عمرانی استاندار برای بررسی و ساماندهی وضعیت مصرف انرژی در ادارات تشکیل شود.

وی یکی از مولفه های ارزیابی عملکرد مدیران را میزان موفقیت آنها در به ثمر رساندن مصوبات سفرهای دولت به استان دانست و افزود: بودجه مربوط به مصوبات سفر سوم دولت می بایست در بودجه امسال و سال آینده دستگاه ها لحاظ گردد.
طاهایی با تقدیر از مشارکت دستگاه های اجرایی در طرح هجرت تابستان گذشته، تصریح کرد: میزان مشارکت دستگاه های اجرایی استان در تابستان امسال ۲۷ درصد بود که می بایست در سال آینده به ۵۰ درصد افزایش یابد.
استاندار مازندران از همه مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی تحصیلکرده و شرایط مناسب اقلیمی استان، در مسیر ایجاد مشاغل تولیدی در زمینه کشاورزی، منابع طبیعی و شیلاتی گام های اساسی بردارند.
طاهایی بیان داشت: در شرایط حساس کنونی، وظیفه همه ما این است که با بکارگیری همه امکانات موجود، دولت را در راه دستیابی به اهدافش یاری دهیم.
وی هم چنین از انعقاد قرارداد احداث کارخانه زباله سوز ساری با شرکت چینی در آینده ای نزدیک خبر داد.

افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات سال ۹۰
معاون برنامه ریزی استاندار مازندران نیز در این جلسه با اشاره به ابلاغ ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سال آینده، گفت: این میزان اعتبار نسبت به سال جاری ۲۰ درصد افزایش داشته است.
ولی ا... فرزانه بیان داشت: دستگاه های اجرایی باید هر چه زودتر سند صرفه جویی خود را تدوین نموده تا با کسری مواجه نشوند.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم نیز موجودیت شورای برنامه ریزی استان به عنوان متولی هماهنگی و هدایت بودجه استان ها تصویب شد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 بهمن 1389
استاندار گیلان یاد بگیرد !!! پیشنهاد میکنم آقای حسن پور که سینه چاک قهرمانی است در این آخر عمری ، این موارد خوب را جمع آوری و به رویت استاندار خفته برساند تا حداقل کپی برداری شود ما در گیلان اعتبارات عمرانی امان تنها دو درصد رشد داشت وقتی معاون استاندار با افتخار از این رشد دو درصدی صحبت می کرد من اول به گوشم دوم به عقلم سوم به عقلش چهارم به عقل تمام مدیران استان شک کردم حال از عقل و گوش خودم مطمئنم می ماند آنها !!!!!!! ولی از این حرفها که بگذریم آقای طاهائی حالا که گیلان را قابل ندانستی و نیامدی به گیلان و رفتی مازندران و ما را یتیم کردی حداقل نسخه ای از ابتکاراتت را برای استانداری گیلان بفرست بخدا بد بخت شدیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.